Teknologinen lukutaito Suomen, Ruotsin ja Uuden-Seelannin opetussuunnitelmissa

Tutkimukseni keskittyi selvittämään, mitkä ovat teknologisen lukutaidon muodostavat perustekijät, sekä miten nämä perustekijät ilmenevät Suomen, Ruotsin ja Uuden-Seelannin teknologiakasvatuksen opetussuunnitelmissa. Teknologisen lukutaidon perustekijät määritettiin analysoimalla teknologiakasvatuks...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vario, Mikko
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43192