Urheiluorganisaatiot ja sidosryhmät vuorovaikutuksessa mahdollisuuksia urheilumarkkinoinnin tutkimukseen

Urheilumarkkinointi on tieteenalana melko nuori, mutta kasvussa oleva tieteenala. Aiheesta tarvitaan tutkimustietoa urheilun johtotehtävissä toimimiseen ja urheiluorganisaatioiden varainhankinnan edistämisen tueksi. Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää miten urheilumarkkinointia voidaan tutki...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Saari, Lasse
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2013
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42938