Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Valmistumassa olevien luokanop...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Valmistumassa olevien luokanopettajaopiskelijoiden valmiudet tunnistaa ja tukea lahjakkuutta perusopetuksessa

Valmistumassa olevien luokanopettajaopiskelijoiden valmiudet tunnistaa ja tukea lahjakkuutta perusopetuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Nikkola, Virpi
Other Authors: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
lahjakkuus
lahjakkuuden tunnistaminen
opetuksen eriyttäminen
lahjakkaiden oppilaiden opetuksen metodit.
Education
Kasvatustiede
102
luokanopettajat
opettajankoulutus
opetus
perusopetus
tunnistaminen
oppilaat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42305
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/42305

Similar Items

  • Valmistumassa olevien luokanopettajaopiskelijoiden valmiudet tunnistaa ja tukea lahjakkuutta perusopetuksessa
    by: Nikkola, Virpi
    Published: (2013)
  • Lahjakas oppilas koulussa
    by: Lehtonen, Heleena
    Published: (1994)
  • Lahjakkuuden tunnistamisen menetelmät jalkapallossa
    by: Peltoniemi, Joakim
    Published: (2024)
  • Mistä on lahjakkaiden opetus tehty? : eriyttämisestä, rikastuttamisesta, nopeuttamisesta vai jostain muusta?
    by: Hirvonen-Blomqvist, Kati
    Published: (2020)
  • Lahjakkuuden tunnistaminen jalkapallossa
    by: Ojala, Kalle, et al.
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report