Opettajatotuuksien synty kahdessa erilaisessa opettajankoulutuksessa

Tutkimuksen selvitettiin onko erilaisilla koulutustavoilla vaikutusta siihen, millaisiksi totuudet opettajuudesta koulutuksessa muotoutuvat. Tutkimme opettajuutta opettajan toimijuuden sekä opettajan osaamisen ja sen rakentumisen näkökulmista. Tutkimuksen pääongelmana oli, millaista opettajuutta tot...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Siitonen, Helena, Siitonen, Jukka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Lapin yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41782