_version_ 1800740387025846272
annif_keywords_txtF_mv verkkokauppa elintarvikkeet motivaatio tapaustutkimus päätöksenteko
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 http://www.yso.fi/onto/yso/p6580 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 http://www.yso.fi/onto/yso/p8743
author Hento, Inka
author2 Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601
author_facet Hento, Inka Faculty of Information Technology Informaatioteknologian tiedekunta Tietojenkäsittelytieteiden laitos Department of Computer Science and Information Systems University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Information Systems Science Tietojärjestelmätiede 601 Hento, Inka
author_sort Hento, Inka
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T09:58:17Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja p&#xE4;&#xE4;t&#xF6;ksenteko - tapaustutkimus er&#xE4;&#xE4;st&#xE4; verkkoruokakaupasta</title><creator>Hento, Inka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Computer Science and Information Systems</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">verkkokauppa</subject><subject type="other">e-kauppa</subject><subject type="other">elintarvikekauppa</subject><subject type="other">verkkoruokakauppa</subject><subject type="other">kuluttaja</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">elintarvikkeet</subject><subject type="yso">elintarvikeliikkeet</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><available>2013-06-11T12:32:34Z</available><issued>2013</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1269838</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41733</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201306111944</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201306111944</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/41733/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201306111944.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201306111944.pdf" type="application/pdf" length="1030477" sequence="1"/><recordID>123456789_41733</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_41733
language fin
last_indexed 2024-05-24T20:00:33Z
main_date 2013-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2013
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/41733\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201306111944.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201306111944.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2013-03-22T09:58:17Z
publishDate 2013
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hento, Inka Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta verkkokauppa e-kauppa elintarvikekauppa verkkoruokakauppa kuluttaja elintarvikkeet elintarvikeliikkeet kuluttajat
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_41733&index=0&size=large
title Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta
title_full Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta
title_fullStr Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta
title_full_unstemmed Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta
title_short Elintarvikkeiden verkkokauppa
title_sort elintarvikkeiden verkkokauppa motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta
title_sub motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta
title_txtP Elintarvikkeiden verkkokauppa : motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko - tapaustutkimus eräästä verkkoruokakaupasta
topic verkkokauppa e-kauppa elintarvikekauppa verkkoruokakauppa kuluttaja elintarvikkeet elintarvikeliikkeet kuluttajat
topic_facet e-kauppa elintarvikekauppa elintarvikeliikkeet elintarvikkeet kuluttaja kuluttajat verkkokauppa verkkoruokakauppa
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41733 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201306111944
work_keys_str_mv AT hentoinka elintarvikkeidenverkkokauppamotivaatioostamiseenjapäätöksentekotapaustutkimuseräästäve