Viittomakielisten äidinkielen opetuksen vaiheita ja nykypäivää
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvailla viittomakielisten kuurojen ja huonokuuloisten äidinkielen opetuksessa ja opettajankoulutuksessa tehtyjä ratkaisuja Tove Skutnabb-Kankaan kaksikielisen opetuksen määritelmien mukaisesti. Lisäksi tutkittiin, onko viittomakielisten saama opetus kaksikielistä...
| Päätekijä: | |
|---|---|
| Muut tekijät: | , , , , , |
| Aineistotyyppi: | Pro gradu |
| Kieli: | fin |
| Julkaistu: |
2007
|
| Aiheet: | |
| Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40899 |
Search Result 1
Viittomakielisten äidinkielen opetuksen vaiheita ja nykypäivää
Julkaistu 2007
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu