Aktiivitaulun käyttö toisen asteen ammatillisessa oppilaitoksessa

Tutkielmassa kartoitettiin aktiivitaulujen käyttöä toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa toteuttamalla kysely opiskelijoille ja opettajille. Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka opiskelijat ja opettajat kokevat oppimisen ja opettamisen luokkahuoneessa, jossa on käytössä aktiivitaulu. This Master...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Nevala, Jarmo, Paananen, Henry
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Tietotekniikan laitos, Department of Mathematical Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2012
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40718
Description
Summary:Tutkielmassa kartoitettiin aktiivitaulujen käyttöä toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa toteuttamalla kysely opiskelijoille ja opettajille. Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka opiskelijat ja opettajat kokevat oppimisen ja opettamisen luokkahuoneessa, jossa on käytössä aktiivitaulu. This Master’s Thesis researched the usage of Interactive Whiteboards in Voca-tional Education. Survey was conducted to students and teachers who have experience about Interactive Whiteboards in learning. The research was focused on the question, how students and teachers experience the learning and teaching in the classroom equipped with Interactive Whiteboard.