"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä

Bibliographic Details
Main Authors: Kuisma, Hanna, Myllylä, Maiju
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 103
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40680
_version_ 1780992587824365568
annif_keywords_txtF_mv luetun ymmärtäminen lukutaito lukeminen opetus lapset (ikäryhmät)
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20611 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
author Kuisma, Hanna Myllylä, Maiju
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Kuisma, Hanna Myllylä, Maiju Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Kuisma, Hanna Myllylä, Maiju
author_sort Kuisma, Hanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2023-03-22T10:01:37Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, ett&#xE4; se on se t&#xE4;rkein, ett&#xE4; lapsi lukee riitt&#xE4;v&#xE4;sti" : opettajien k&#xE4;sityksi&#xE4; luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;misest&#xE4; ja keinoja tukea luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;misen kehittymist&#xE4;</title><title type="alternative">Opettajien k&#xE4;sityksi&#xE4; luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;misest&#xE4; ja keinoja tukea luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;misen kehittymist&#xE4;</title><creator>Kuisma, Hanna</creator><creator>Myllyl&#xE4;, Maiju</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">kognitiivinen lukutaitok&#xE4;sitys</subject><subject type="other">luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;minen</subject><subject type="other">lukeminen</subject><subject type="other">lukustrategia</subject><subject type="other">k&#xE4;sitykset</subject><subject type="other">tuki</subject><subject type="other">motivointi</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;minen</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><subject type="yso">tukeminen</subject><subject type="yso">motivointi</subject><available>2013-01-13T10:01:53Z</available><issued>2013</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1242216</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40680</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201301131033</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and&#xD; print it for Your own personal use. Commercial use is&#xD; prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201301131033</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/40680/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201301131033.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201301131033.pdf" type="application/pdf" length="642132" sequence="1"/><recordID>123456789_40680</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_40680
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:14:55Z
main_date 2013-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2013
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/40680\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201301131033.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201301131033.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2013-03-22T10:01:37Z
publishDate 2013
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kuisma, Hanna Myllylä, Maiju "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä kognitiivinen lukutaitokäsitys luetun ymmärtäminen lukeminen lukustrategia käsitykset tuki motivointi lukutaito tukeminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_40680&index=0&size=large
title "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
title_alt Opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
title_full "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
title_fullStr "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
title_full_unstemmed "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
title_short "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi"
title_sort lukemaan kumminkin oppii lukemalla että se on se tärkein että lapsi lukee riittävästi opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
title_sub opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
title_txtP "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
topic kognitiivinen lukutaitokäsitys luetun ymmärtäminen lukeminen lukustrategia käsitykset tuki motivointi lukutaito tukeminen
topic_facet kognitiivinen lukutaitokäsitys käsitykset luetun ymmärtäminen lukeminen lukustrategia lukutaito motivointi tukeminen tuki
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40680 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201301131033
work_keys_str_mv AT kuismahanna lukemaankumminkinoppiilukemallaettäseonsetärkeinettälapsilukeeriittävästiopettajienk