_version_ |
1780992587824365568
|
annif_keywords_txtF_mv |
luetun ymmärtäminen
lukutaito
lukeminen
opetus
lapset (ikäryhmät)
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20611
http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
author |
Kuisma, Hanna
Myllylä, Maiju
|
author2 |
Kasvatustieteiden tiedekunta
Faculty of Education
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
|
author_facet |
Kuisma, Hanna
Myllylä, Maiju
Kasvatustieteiden tiedekunta
Faculty of Education
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Kuisma, Hanna
Myllylä, Maiju
|
author_sort |
Kuisma, Hanna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
first_indexed |
2023-03-22T10:01:37Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä</title><title type="alternative">Opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä</title><creator>Kuisma, Hanna</creator><creator>Myllylä, Maiju</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">kognitiivinen lukutaitokäsitys</subject><subject type="other">luetun ymmärtäminen</subject><subject type="other">lukeminen</subject><subject type="other">lukustrategia</subject><subject type="other">käsitykset</subject><subject type="other">tuki</subject><subject type="other">motivointi</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">luetun ymmärtäminen</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">käsitykset</subject><subject type="yso">tukeminen</subject><subject type="yso">motivointi</subject><available>2013-01-13T10:01:53Z</available><issued>2013</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master's thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1242216</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40680</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201301131033</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201301131033</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/40680/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201301131033.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201301131033.pdf" type="application/pdf" length="642132" sequence="1"/><recordID>123456789_40680</recordID></qualifieddc>
|
hierarchy_parent_title |
Institutional Repository
|
id |
jyx.123456789_40680
|
institution |
JYU
|
language |
fin
|
last_indexed |
2023-07-03T20:14:55Z
|
main_date |
2013-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2013
|
media_type_str_mv |
0/application/
1/application/pdf/
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/40680\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201301131033.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201301131033.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2013-03-22T10:01:37Z
|
publishDate |
2013
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Kuisma, Hanna
Myllylä, Maiju
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
kognitiivinen lukutaitokäsitys
luetun ymmärtäminen
lukeminen
lukustrategia
käsitykset
tuki
motivointi
lukutaito
tukeminen
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_40680&index=0&size=large
|
title |
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
title_alt |
Opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
title_full |
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
title_fullStr |
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
title_full_unstemmed |
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
title_short |
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi"
|
title_sort |
lukemaan kumminkin oppii lukemalla että se on se tärkein että lapsi lukee riittävästi opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
title_sub |
opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
title_txtP |
"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" : opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä
|
topic |
kognitiivinen lukutaitokäsitys
luetun ymmärtäminen
lukeminen
lukustrategia
käsitykset
tuki
motivointi
lukutaito
tukeminen
|
topic_facet |
kognitiivinen lukutaitokäsitys
käsitykset
luetun ymmärtäminen
lukeminen
lukustrategia
lukutaito
motivointi
tukeminen
tuki
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40680
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201301131033
|
work_keys_str_mv |
AT kuismahanna lukemaankumminkinoppiilukemallaettäseonsetärkeinettälapsilukeeriittävästiopettajienk
|