"Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi" opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä

Tässä tutkielmassa tutkittiin opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja millä tavoin opettajat kertovat tukevansa lukutaidon ja luetun ymmärtämisen kehittymistä. Tutkimusaihe perustui osaksi mediassakin huomioituun huoleen suomalaisnuorten lukutaidon heikkenemisestä, ja tutkielman tarkoituksena...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Kuisma, Hanna, Myllylä, Maiju
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40680