Kuisma, H., Myllylä, M., tiedekunta, K., Education, F. o., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., . . . yliopisto, J. (2013). "Lukemaan kumminkin oppii lukemalla, että se on se tärkein, että lapsi lukee riittävästi": Opettajien käsityksiä luetun ymmärtämisestä ja keinoja tukea luetun ymmärtämisen kehittymistä.
Chicago Style (17th ed.) CitationKuisma, Hanna, Maiju Myllylä, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. "Lukemaan Kumminkin Oppii Lukemalla, Että Se on Se Tärkein, Että Lapsi Lukee Riittävästi": Opettajien Käsityksiä Luetun Ymmärtämisestä Ja Keinoja Tukea Luetun Ymmärtämisen Kehittymistä. 2013.
MLA (9th ed.) CitationKuisma, Hanna, et al. "Lukemaan Kumminkin Oppii Lukemalla, Että Se on Se Tärkein, Että Lapsi Lukee Riittävästi": Opettajien Käsityksiä Luetun Ymmärtämisestä Ja Keinoja Tukea Luetun Ymmärtämisen Kehittymistä. 2013.