Kohti yhteisen arvon tuottamista? K-kauppiaiden ja S-ryhmän marketpäälliköiden näkemyksiä vastuullisuudesta

Tässä työssä tarkastellaan päivittäistavarakaupan vastuullisuutta Porterin ja Kramerin (2011) Shared Value (Suom. yhteisen arvon tuottaminen) -mallin kautta. Tutkimuksen kohteena on kaksi Suomen suurinta päivittäistavaraketjua, Kesko ja S-ryhmä. Tutkimuksessa selvitetään myös sitä, onko liiketoimint...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kähö, Tiina
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40629