Asiakasorganisaatioiden osallistumisen vaikutus laatuun ohjelmistotuotannossa

Asiayhteys ja ympäristö vaikuttavat siihen, miten määrittelemme laadun yleisesti sekä miten määrittelemme erityisesti ohjelmistojen laadun. Laatunäkemykset, jotka ovat ensisijaisia ohjelmistokehittäjille ja -yrityksille, eivät välttämättä vastaa asiakkaalle tärkeitä näkökulmia. Uuden sovelluksen ke...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Takanen, Riitta
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40543