Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Lasten kuvataidekasvatuksen te...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lasten kuvataidekasvatuksen teoriaa ja käytäntöä sekä tapaustutkimus Jyväskylän kaupungin kulttuurilautakunnan kuvataidekerholaisista lukuvuonna 1981-82

Lasten kuvataidekasvatuksen teoriaa ja käytäntöä sekä tapaustutkimus Jyväskylän kaupungin kulttuurilautakunnan kuvataidekerholaisista lukuvuonna 1981-82

Bibliographic Details
Main Author: Tanninen-Komulainen, Eija
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1987
Subjects:
taideaineet
kuvaamataidon opetus
Taidekasvatus
Art Education
311
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38855
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38855

Similar Items

  • "Tää on kiva, ku saa ite kuvitella" : lapsi ekspressiivisten taidekuvien vastaanottajana
    by: Toivonen, Johanna
    Published: (1997)
  • Suomalaisten uintivalmentajien valmennustyö - teoriaa ja käytäntöä
    by: Kallinen, Ville, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Suomalaisten uintivalmentajien valmennustyö - teoriaa ja käytäntöä
    by: Kallinen, Ville
    Published: (2015)
  • Kompleksidynamiikan teoriaa ja käytäntöä : Julia-joukkojen riippuvuus polynomista sekä kompleksidynamiikan opetuskokeilu lukiossa
    by: Manninen, Anu
    Published: (2000)
  • "Tää on kiva, ku saa ite kuvitella" : lapsi ekspressiivisten taidekuvien vastaanottajana
    by: Toivonen, Johanna
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report