Kohti yhteistä ymmärrystä koulukuraattorin ja opinto-ohjaajan dialoginen tie kohti nivelvaiheiden toimintamalleja

Tutkimus tarkastelee ja selkiyttää kahden eri sektorin alaisuudessa toimivan ohjauksen ammattilaisen toimintaa, työnjakoa ja varhaisen puuttumisen malleja koulussa. Tutkimuksessa käytetään toimintatutkimuksen metodeja ja tarkastellaan dialogisen yhteistyön kehittymistä Isaacsin teorian valossa. Tutk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Ylistenniemi-Mustalahti, Sanna, Peltomaa, Pilvi
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2009
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38481