Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Inlärning av svenska och tyska...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Inlärning av svenska och tyska hos finska gymnasister enligt processbarhetsteorin

Inlärning av svenska och tyska hos finska gymnasister enligt processbarhetsteorin

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Nieminen, Viivi
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:swe
Published: 2012
Subjects:
prosessoitavuusteoria
Ruotsin kieli
Swedish
Kvantitatiivinen tutkimus
306
muoto-oppi
kielitiede
lauseoppi
ruotsin kieli
saksan kieli
lukiolaiset
suomenkieliset
kehitys
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38104
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38104

Similar Items

  • Inlärning av svenska och tyska hos finska gymnasister enligt processbarhetsteorin
    by: Nieminen, Viivi
    Published: (2012)
  • Bruket och behärskningen av verbformer i svenska språket hos finska gymnasiestudenter
    by: Harju, Sanna
    Published: (2013)
  • Bruket och behärskningen av verbformer i svenska språket hos finska gymnasiestudenter
    by: Harju, Sanna
    Published: (2013)
  • Inlärning av svenskans verbmorfologi, adjektivkongruens och negationens placering hos finskspråkiga högstadieelever
    by: Paavilainen, Marika
    Published: (2010)
  • Användning och inlärning av svenska hos finskspråkiga gymnasister i en tvåspråkig kommun : en fallstudie om språkliga affordanser och språkattityder
    by: Hammett, Johanna
    Published: (2020)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report