Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa

Hursti Mikko Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s. Tietojärjestelmätiede Ohjaaja(t): Seppänen, Ville Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten e...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hursti, Mikko
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38100
Kuvaus
Yhteenveto:Hursti Mikko Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s. Tietojärjestelmätiede Ohjaaja(t): Seppänen, Ville Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten eri asiakaskäyttäytymismallit toimivat tällä alalla. Asiakaskäyttäytymismalleina käytetään kahta elektroniseen kaupankäyntiin soveltuvaa mallia joiden eri vaiheita tarkastellaan ja arvioidaan digitaalisen jakelun piirteiden vaikutusta asiakkaan päätöksentekoon kussakin vaiheessa.