Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa

Hursti Mikko Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s. Tietojärjestelmätiede Ohjaaja(t): Seppänen, Ville Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten e...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Hursti, Mikko
Other Authors: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Bachelor's thesis
Language:fin
Published: 2012
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/38100
Description
Summary:Hursti Mikko Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s. Tietojärjestelmätiede Ohjaaja(t): Seppänen, Ville Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten eri asiakaskäyttäytymismallit toimivat tällä alalla. Asiakaskäyttäytymismalleina käytetään kahta elektroniseen kaupankäyntiin soveltuvaa mallia joiden eri vaiheita tarkastellaan ja arvioidaan digitaalisen jakelun piirteiden vaikutusta asiakkaan päätöksentekoon kussakin vaiheessa.