"Kirjottamisen ohjaaminen ei oo niin vaikeaa kuin sen arvioiminen, ei likikään" opettajien käsityksiä kirjoittamisesta ja sen arvioinnista koulussa

Tässä tutkielmassa tarkastellaan luokanopettajien ja äidinkielen ja kirjallisuuden aineenopettajien käsityksiä kirjoittamisesta, sen opettamisesta ja arvioinnista koulussa. Lisäksi tutkittiin sitä, millaisia huomioita opettajat tekevät teksteistä niitä arvioidessaan ja miten opettajat perustelevat...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Ahonen, Päivi, Niemi, Jenni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37996