Omistaja-asiakkaiden kokemus Tapiolan yritysvastuusta
Yritysten yhteiskuntavastuun merkitys kasvaa jatkuvasti ja vastuullisuudesta viestiminen tullut yhä tärkeämmäksi yrityksille. Vastuuviestinnällä halutaan kertoa yrityksen toimista vastuullisuuden saavuttamiseksi siitä kiinnostuneille. Tässä tutkimuksessa selvitettiin Tapiola ryhmän vastuuviestinnän...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2012
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37825 |
Search Result 1
Omistaja-asiakkaiden kokemus Tapiolan yritysvastuusta
Julkaistu 2012
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu