_version_ |
1780992561443241984
|
annif_keywords_txtF_mv |
inkluusio
diskurssianalyysi
koulukulttuuri
koulutuspolitiikka
käsitykset
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
http://www.yso.fi/onto/yso/p7829
http://www.yso.fi/onto/yso/p21845
http://www.yso.fi/onto/yso/p249
http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
|
author |
Harikkala, Marja
Tapio, Pauliina
|
author2 |
Kasvatustieteiden tiedekunta
Faculty of Education
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
Harikkala, Marja
Tapio, Pauliina
Kasvatustieteiden tiedekunta
Faculty of Education
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Harikkala, Marja
Tapio, Pauliina
|
author_sort |
Harikkala, Marja
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
first_indexed |
2023-03-22T09:57:05Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä</title><title type="alternative">Diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä</title><creator>Harikkala, Marja</creator><creator>Tapio, Pauliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">inkluusio</subject><subject type="other">koulukulttuuri</subject><subject type="other">kriittinen pedagogiikka</subject><subject type="other">kriittinen diskurssianalyysi</subject><subject type="other">kriittinen inkluusio</subject><subject type="other">kriittinen tietokäsitys</subject><subject type="other">opettajapuhe</subject><subject type="other">yhdistynyt järjestelmä</subject><subject type="method">Diskurssianalyysi</subject><subject type="method">Haastattelututkimus</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">koulukulttuuri</subject><subject type="yso">kriittinen pedagogiikka</subject><subject type="yso">kasvatusfilosofia</subject><available>2012-04-25T14:13:51Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1216021</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37722</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201204251575</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201204251575</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/37722/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201204251575.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201204251575.pdf" type="application/pdf" length="585285" sequence="1"/><recordID>123456789_37722</recordID></qualifieddc>
|
hierarchy_parent_title |
Institutional Repository
|
id |
jyx.123456789_37722
|
institution |
JYU
|
language |
fin
|
last_indexed |
2023-07-03T20:12:43Z
|
main_date |
2012-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2012
|
media_type_str_mv |
0/application/
1/application/pdf/
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/37722\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201204251575.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201204251575.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2012-03-22T09:57:05Z
|
publishDate |
2012
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Harikkala, Marja
Tapio, Pauliina
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
inkluusio
koulukulttuuri
kriittinen pedagogiikka
kriittinen diskurssianalyysi
kriittinen inkluusio
kriittinen tietokäsitys
opettajapuhe
yhdistynyt järjestelmä
Diskurssianalyysi
Haastattelututkimus
kasvatusfilosofia
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_37722&index=0&size=large
|
title |
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
title_alt |
Diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
title_full |
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
title_fullStr |
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
title_full_unstemmed |
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
title_short |
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi
|
title_sort |
yhteiskunnan hyväksi jäseneksi diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
title_sub |
diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
title_txtP |
Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
|
topic |
inkluusio
koulukulttuuri
kriittinen pedagogiikka
kriittinen diskurssianalyysi
kriittinen inkluusio
kriittinen tietokäsitys
opettajapuhe
yhdistynyt järjestelmä
Diskurssianalyysi
Haastattelututkimus
kasvatusfilosofia
|
topic_facet |
Diskurssianalyysi
Haastattelututkimus
inkluusio
kasvatusfilosofia
koulukulttuuri
kriittinen diskurssianalyysi
kriittinen inkluusio
kriittinen pedagogiikka
kriittinen tietokäsitys
opettajapuhe
yhdistynyt järjestelmä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37722
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201204251575
|
work_keys_str_mv |
AT harikkalamarja yhteiskunnanhyväksijäseneksidiskurssianalyyttinentutkimusopettajapuheestainkluusi
|