_version_ 1780992561443241984
annif_keywords_txtF_mv inkluusio diskurssianalyysi koulukulttuuri koulutuspolitiikka käsitykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 http://www.yso.fi/onto/yso/p21845 http://www.yso.fi/onto/yso/p249 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
author Harikkala, Marja Tapio, Pauliina
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Harikkala, Marja Tapio, Pauliina Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Kasvatustieteiden laitos Department of Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Erityispedagogiikka Special Education 101 Harikkala, Marja Tapio, Pauliina
author_sort Harikkala, Marja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2023-03-22T09:57:05Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Yhteiskunnan hyv&#xE4;ksi j&#xE4;seneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion l&#xE4;ht&#xF6;kohdista ja kriittisest&#xE4; tietok&#xE4;sityksest&#xE4;</title><title type="alternative">Diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion l&#xE4;ht&#xF6;kohdista ja kriittisest&#xE4; tietok&#xE4;sityksest&#xE4;</title><creator>Harikkala, Marja</creator><creator>Tapio, Pauliina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">inkluusio</subject><subject type="other">koulukulttuuri</subject><subject type="other">kriittinen pedagogiikka</subject><subject type="other">kriittinen diskurssianalyysi</subject><subject type="other">kriittinen inkluusio</subject><subject type="other">kriittinen tietok&#xE4;sitys</subject><subject type="other">opettajapuhe</subject><subject type="other">yhdistynyt j&#xE4;rjestelm&#xE4;</subject><subject type="method">Diskurssianalyysi</subject><subject type="method">Haastattelututkimus</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">koulukulttuuri</subject><subject type="yso">kriittinen pedagogiikka</subject><subject type="yso">kasvatusfilosofia</subject><available>2012-04-25T14:13:51Z</available><issued>2012</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1216021</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37722</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201204251575</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and&#xD; print it for Your own personal use. Commercial use is&#xD; prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201204251575</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/37722/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201204251575.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201204251575.pdf" type="application/pdf" length="585285" sequence="1"/><recordID>123456789_37722</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_37722
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:12:43Z
main_date 2012-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2012
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/37722\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201204251575.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201204251575.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2012-03-22T09:57:05Z
publishDate 2012
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Harikkala, Marja Tapio, Pauliina Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä inkluusio koulukulttuuri kriittinen pedagogiikka kriittinen diskurssianalyysi kriittinen inkluusio kriittinen tietokäsitys opettajapuhe yhdistynyt järjestelmä Diskurssianalyysi Haastattelututkimus kasvatusfilosofia
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_37722&index=0&size=large
title Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
title_alt Diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
title_full Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
title_fullStr Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
title_full_unstemmed Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
title_short Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi
title_sort yhteiskunnan hyväksi jäseneksi diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
title_sub diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
title_txtP Yhteiskunnan hyväksi jäseneksi : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajapuheesta, inkluusion lähtökohdista ja kriittisestä tietokäsityksestä
topic inkluusio koulukulttuuri kriittinen pedagogiikka kriittinen diskurssianalyysi kriittinen inkluusio kriittinen tietokäsitys opettajapuhe yhdistynyt järjestelmä Diskurssianalyysi Haastattelututkimus kasvatusfilosofia
topic_facet Diskurssianalyysi Haastattelututkimus inkluusio kasvatusfilosofia koulukulttuuri kriittinen diskurssianalyysi kriittinen inkluusio kriittinen pedagogiikka kriittinen tietokäsitys opettajapuhe yhdistynyt järjestelmä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37722 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201204251575
work_keys_str_mv AT harikkalamarja yhteiskunnanhyväksijäseneksidiskurssianalyyttinentutkimusopettajapuheestainkluusi