Elintarvikkeiden verkkokauppa – motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko

Hento, Inka Elintarvikkeiden verkkokauppa – motivaatio ostamiseen ja päätöksenteko Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 25 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja: Seppänen Ville Suomessa Internetin käyttö koko väestön keskuudessa on noussut 86 prosent-tiin. Internetin suosion...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hento, Inka
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2012
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37645