Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • How CLIL-classroom students se...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
How CLIL-classroom students see themselves as learners of English

How CLIL-classroom students see themselves as learners of English

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kovanen, Heidi
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2011
Aiheet:
Englannin kieli
English
301
vieraskielinen opetus
englannin kieli
kielellinen identiteetti
identiteetti
oppilaat
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27281
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27281

Samankaltaisia teoksia

  • How CLIL-classroom students see themselves as learners of English
    Tekijä: Kovanen, Heidi
    Julkaistu: (2011)
  • Linguistic and cultural identity : Finns who have been through English immersion education
    Tekijä: McCambridge, Laura
    Julkaistu: (2007)
  • Linguistic and cultural identity : Finns who have been through English immersion education
    Tekijä: McCambridge, Laura, kirjoittaja
    Julkaistu: (2007)
  • Kitchen - a fascinating classroom : home economics as contextualized content for CLIL class, a material package
    Tekijä: Kuutti, Niina
    Julkaistu: (2011)
  • Differentiation in CLIL : methods and challenges
    Tekijä: Raskala, Janita
    Julkaistu: (2014)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus