Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Lasten näkemyksiä kouluviihtyv...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lasten näkemyksiä kouluviihtyvyydestä perusopetuksen toisella vuosiluokalla

Lasten näkemyksiä kouluviihtyvyydestä perusopetuksen toisella vuosiluokalla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Mononen, Minna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2011
Subjects:
kouluviihtyvyys
lasten ääni
monitieteinen lapsitutkimus
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
Kvalitatiivinen tutkimus
104
lapset
käsitykset
koulu
lapsitutkimus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27241
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27241

Similar Items

  • Lasten näkemyksiä kouluviihtyvyydestä perusopetuksen toisella vuosiluokalla
    by: Mononen, Minna
    Published: (2011)
  • “Ni meijän pitää olla siellä yötä, ku me ei ehkä pärjätä ilman aikuisia.” : varhaiskasvatuksessa tapahtuva yöhoito ympärivuorokautista hoitoa tarvitsevien lasten kokemana
    by: Laakso, Iina, et al.
    Published: (2019)
  • Lapsinäkökulmainen tutkimus varhaiskasvatuksen laatutekijöistä
    by: Saramäki, Laura, et al.
    Published: (2017)
  • Kahden 6-vuotiaan lapsen ystävyyssuhteet päiväkodissa
    by: Korhonen, Marja
    Published: (1999)
  • Pedagoginen dokumentointi lasten osallisuuden näkökulmasta varhaiskasvatuksen oppisisältöjä integroivassa STEAM-toiminnassa
    by: Rajala, Elli
    Published: (2019)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report