Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kuurojen historiasta voimaantu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kuurojen historiasta voimaantumiseen : kuurojen yläkoululaisten hyvinvointi koulussa ja vapaa-ajalla

Kuurojen historiasta voimaantumiseen kuurojen yläkoululaisten hyvinvointi koulussa ja vapaa-ajalla

Show other versions (2)
Bibliographic Details
Main Author: Keski-Levijoki, Eetu
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2009
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
Kvalitatiivinen tutkimus
103
kuurot
koulu
hyvinvointi
vapaa-aika
voimaantuminen
kulttuurinen pääoma
kulttuuri-identiteetti
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26650
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (2)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26650

Similar Items

  • Kuurojen historiasta voimaantumiseen : kuurojen yläkoululaisten hyvinvointi koulussa ja vapaa-ajalla
    by: Keski-Levijoki, Eetu
    Published: (2009)
  • Kuurojen historiasta voimaantumiseen : kuurojen yläkoululaisten hyvinvointi koulussa ja vapaa-ajalla
    by: Keski-Levijoki, Eetu
    Published: (2009)
  • Sukellus kuurojen kulttuuriin : yhteisön kulttuurisia tapoja
    by: Kuivala, Hanna
    Published: (2008)
  • Vapaa-ajan virkistävä voima : nuorten käsityksiä vapaa-ajasta ja koulusta 90-luvun Jyväskylässä
    by: Joki-Haidar, Heli
    Published: (2015)
  • Ääntä kuuluviin!/ : nuorten sosiaalinen pääoma ja osallisuus koulussa ja vapaa-ajalla
    by: Kentala, Kaisa
    Published: (2009)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report