Kuluttajan luottamuksen saavuttaminen verkkokaupassa

Varinen, Annina Kuluttajan luottamuksen saavuttaminen verkkokaupassa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2011, 26 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Salo, Markus Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella luottamusta verkkokaupan-käynnissä. Tarkastelussa keskitytään B2C, el...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Varinen, Annina
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2011
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26628