Tietämyksen jakaminen yrityksessä – motivaatio ja sosiaalinen media

Rajala, Jussi Tietämyksen jakaminen yrityksessä – motivaatio ja sosiaalinen media Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2010, 22 s. Tietojärjestelmätiede, kanditaatintutkielma Ohjaaja: Seppänen, Ville Yksilöiden haluttomuus jakaa ja yhdistää tietämystään on yksi keskeisimmistä esteistä tietämyksen j...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rajala, Jussi
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2011
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/26604