Muovipakkaukset, ne on niin syntisiä tutkimus kuluttajien elintarvikepakkauksista kokemasta arvosta osto- ja käyttöprosessin vaiheissa

Tutkimuksen tavoitteena on tuottaa ymmärrystä elintarvikepakkauksen roolista kuluttajan kokeman arvon muodostumisessa kussakin osto- ja käyttöprosessin vaiheessa. Tutkimus selvittää myös, millaisia ominaisuuksia kuluttajat pitävät tärkeinä elintarvikepakkauksissa prosessin kuluessa. Tutkielman aine...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hakola, Jenni
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2010
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/24522