Iivarinen, M., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., laitos, K. j. v., Studies, D. o. L. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2010). Lärare, läroplan och muntlig språkfärdighet: Gymnasielärares sätt att tolka läroplan, undervisningsmetoder och tankar.
Chicago Style (17th ed.) CitationIivarinen, Maria, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Lärare, Läroplan Och Muntlig Språkfärdighet: Gymnasielärares Sätt Att Tolka Läroplan, Undervisningsmetoder Och Tankar. 2010.
MLA (9th ed.) CitationIivarinen, Maria, et al. Lärare, Läroplan Och Muntlig Språkfärdighet: Gymnasielärares Sätt Att Tolka Läroplan, Undervisningsmetoder Och Tankar. 2010.