Lärare, läroplan och muntlig språkfärdighet gymnasielärares sätt att tolka läroplan, undervisningsmetoder och tankar

  Tutkielmani tarkoitus oli selvittää, kuinka lukion ruotsinkielen opettajat tulkitsevat opetussuunnitelmaa mitä tulee suulliseen kielitaitoon, sekä ottaa selvää, mitä he ajattelevat suullisen kielitaidon opettamisesta ja opetussuunnitelmasta. Selvitin myös, millaisia opetusmetodeja he käyttävät ope...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Iivarinen, Maria
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2010
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/23940