_version_ |
1799835544524423168
|
author |
Pernu, Ville
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Swedish
Ruotsin kieli
|
author_facet |
Pernu, Ville
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Swedish
Ruotsin kieli
Pernu, Ville
|
author_sort |
Pernu, Ville
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2017-08-18T10:09:09Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?</title><creator>Pernu, Ville</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Swedish</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Ruotsin kieli</contributor><subject type="other" lang="en">undervisningsmål</subject><subject type="other" lang="en">lärare</subject><subject type="other" lang="en">lärarrollen</subject><available>2010-05-17T07:23:46Z</available><issued>2010</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/23519</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201005121772</identifier><language type="iso">swe</language><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="en">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201005121772</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/23519/1/Ville_Pernu_prosem2_vt2010.pdf" name="Ville_Pernu_prosem2_vt2010.pdf" type="application/pdf" length="277347" sequence="1"/><recordID>123456789_23519</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_23519
|
language |
swe
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:14Z
|
main_date |
2010-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2010
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/23519\/1\/Ville_Pernu_prosem2_vt2010.pdf","text":"Ville_Pernu_prosem2_vt2010.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2010-08-18T10:09:09Z
|
publishDate |
2010
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Pernu, Ville
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
undervisningsmål
lärare
lärarrollen
|
subject_txtF |
Ruotsin kieli
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_23519&index=0&size=large
|
title |
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
|
title_full |
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
|
title_fullStr |
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
|
title_full_unstemmed |
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
|
title_short |
Fostrare eller förmedlare av information
|
title_sort |
fostrare eller förmedlare av information hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet
|
title_sub |
hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
|
title_txtP |
Fostrare eller förmedlare av information : hur upplever svensklärare sin lärarroll på högstadiet respektive gymnasiet?
|
topic |
undervisningsmål
lärare
lärarrollen
|
topic_facet |
lärare
lärarrollen
undervisningsmål
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/23519
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201005121772
|
work_keys_str_mv |
AT pernuville fostrareellerförmedlareavinformationhuruppleversvenskläraresinlärarrollpåhögstadietre
|