Asiakassuhdemarkkinointi ja sanomalehtien asiakashallinta konstruktiivinen tutkimus transitionaalisella toimialalla

Sanomalehdistöllä on perinteisesti ollut Suomessa erittäin vahva asema. Viime vuosikymmenen ajan sanomalehtien yhteenlaskettu levikki on kuitenkin jatkuvasti laskenut, ja lehtien osuus mediamainonnasta pienentynyt. Kiristyvä kilpailu kuluttajien ajankäytöstä ja mainostajien markoista onkin saanut le...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Moilanen, Panu, Aarnio, Antti, Penttilä, Jari
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2001
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/22903