Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Jos tytöt oltais aikuisia ja...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Jos tytöt oltais aikuisia ja pojat lapsia, niin ne ei vois meille mitään" : Foucault'lainen etnografia päiväkodin hallinnan käytännöistä

"Jos tytöt oltais aikuisia ja pojat lapsia, niin ne ei vois meille mitään" Foucault'lainen etnografia päiväkodin hallinnan käytännöistä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Siippainen, Anna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2009
Subjects:
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
lapset
lapsuus
pojat (ikäryhmät)
tytöt
hallinta
päiväkoti
pojat
päiväkodit
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/22490
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/22490

Similar Items

  • "Jos tytöt oltais aikuisia ja pojat lapsia, niin ne ei vois meille mitään" : Foucault'lainen etnografia päiväkodin hallinnan käytännöistä
    by: Siippainen, Anna
    Published: (2009)
  • Miksi pojat eivät laula?
    by: Vainiola, Ilkka
    Published: (2010)
  • Pienet pojat ja hyvinvointi : hyvinvoinnin puutteiden subjektiivinen kokemus
    by: Sippola, Hanna-Leena
    Published: (2008)
  • Jo päiväkodissa on mahdollisuus saada kokemuksia teknologiasta : tytöt, pojat ja varhaislapsuuden teknologiakasvatus
    by: Vuoristo, Jenni
    Published: (2007)
  • Kunhan ei mitään tangoja tanssita! : toimintatutkimus peruskoulun 8.-luokan poikien tanssikasvatusjaksosta
    by: Wiemers, Niina
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report