Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter assosiaatio
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter assosiaatio
  • Vuorovaikutus verkkokeskustelu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Vuorovaikutus verkkokeskustelussa yläkoululaiset Netlibris-kirjallisuuspiirissä

Vuorovaikutus verkkokeskustelussa yläkoululaiset Netlibris-kirjallisuuspiirissä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Savolainen, Heidi
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2009
Subjects:
Netlibris
Suomen kieli
Finnish
309
vuorovaikutus
verkkokeskustelu
kirjallisuus
keskusteluryhmät
sosiaalinen käyttäytyminen
opetus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/21273
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/21273

Similar Items

  • Vuorovaikutus verkkokeskustelussa : yläkoululaiset Netlibris-kirjallisuuspiirissä
    by: Savolainen, Heidi
    Published: (2009)
  • Sijaisopettajiin liitetyt diskurssit verkkokeskustelussa
    by: Hakamäki, Nea
    Published: (2024)
  • Yksinhuoltajuus verkkokeskustelussa : korpustutkimus diskursseista ja asenteista
    by: Kuvaja, Elisa
    Published: (2024)
  • Saunomisen diskurssit verkkokeskustelussa
    by: Smeds, Elina
    Published: (2024)
  • Humanistien identiteetti ja jäsenyys Suomi24-foorumin verkkokeskustelussa
    by: Kinnari, Jaana
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report