Matkaviestinnän yleistymiseen liittyvät tekijät ja yleistymisen seuraukset Euroopan Unionissa

Tämän tutkielman tarkoituksena on mallintaa matkaviestinnän yleistymistä Euroopan Unionissa. Matkaviestinnän yleistymiseen ja omaksumisajankohtaan vaikuttavat useat tekijät, joita voidaan tarkastella innovaation diffuusioteorioiden avulla. Kyseessä on kirjallisuuskatsaus, johon on koottu yhteen...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kauppila, Ulla
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2005
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19654