_version_ 1799835599769698304
annif_keywords_txtF_mv asiakastyytyväisyys palvelut tyytyväisyys kyselytutkimus asiakkaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
author Heikkinen, Niina
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science
author_facet Heikkinen, Niina Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Tietojärjestelmätiede Information Systems Science Heikkinen, Niina
author_sort Heikkinen, Niina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2012-12-06T00:00:12Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>eCRM:n vaikutus asiakastyytyv&#xE4;isyyteen webpalveluissa</title><creator>Heikkinen, Niina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="en">eCRM</subject><subject type="other" lang="en">CRM</subject><subject type="other" lang="en">Customer relations management</subject><subject type="other" lang="fi">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="other" lang="fi">suhdemarkkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><subject type="other" lang="fi">verkkopalvelut</subject><available>2009-03-15T13:35:58Z</available><issued>2005</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19644</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-200903121109</identifier><language type="iso">fin</language><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekij&#xE4;noikeudellisista syist&#xE4; vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston Tietojenk&#xE4;sittelytieteiden laitoksella.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200903121109</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/19644/1/Niina%20Heikkinen.pdf" name="Niina Heikkinen.pdf" type="application/pdf" length="244482" sequence="1"/><recordID>123456789_19644</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_19644
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:52Z
main_date 2005-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2005
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/19644\/1\/Niina%20Heikkinen.pdf","text":"Niina Heikkinen.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2005-12-06T00:00:12Z
publishDate 2005
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Heikkinen, Niina eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa eCRM CRM Customer relations management asiakkuudenhallinta suhdemarkkinointi asiakastyytyväisyys verkkopalvelut
subject_txtF Tietojärjestelmätiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_19644&index=0&size=large
title eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
title_full eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
title_fullStr eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
title_full_unstemmed eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
title_short eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
title_sort ecrm n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
title_txtP eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
topic eCRM CRM Customer relations management asiakkuudenhallinta suhdemarkkinointi asiakastyytyväisyys verkkopalvelut
topic_facet CRM Customer relations management asiakastyytyväisyys asiakkuudenhallinta eCRM suhdemarkkinointi verkkopalvelut
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19644 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200903121109
work_keys_str_mv AT heikkinenniina ecrmnvaikutusasiakastyytyväisyyteenwebpalveluissa