_version_ |
1799835599769698304
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakastyytyväisyys
palvelut
tyytyväisyys
kyselytutkimus
asiakkaat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
http://www.yso.fi/onto/yso/p838
http://www.yso.fi/onto/yso/p1832
http://www.yso.fi/onto/yso/p10631
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
|
author |
Heikkinen, Niina
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
|
author_facet |
Heikkinen, Niina
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
University of Jyväskylä
Jyväskylän yliopisto
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
Heikkinen, Niina
|
author_sort |
Heikkinen, Niina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2012-12-06T00:00:12Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa</title><creator>Heikkinen, Niina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><subject type="other" lang="en">eCRM</subject><subject type="other" lang="en">CRM</subject><subject type="other" lang="en">Customer relations management</subject><subject type="other" lang="fi">asiakkuudenhallinta</subject><subject type="other" lang="fi">suhdemarkkinointi</subject><subject type="other" lang="fi">asiakastyytyväisyys</subject><subject type="other" lang="fi">verkkopalvelut</subject><available>2009-03-15T13:35:58Z</available><issued>2005</issued><type lang="fi">Kandidaatintutkielma</type><type lang="en">Bachelor's thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19644</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-200903121109</identifier><language type="iso">fin</language><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200903121109</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/19644/1/Niina%20Heikkinen.pdf" name="Niina Heikkinen.pdf" type="application/pdf" length="244482" sequence="1"/><recordID>123456789_19644</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_19644
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:52Z
|
main_date |
2005-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2005
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/19644\/1\/Niina%20Heikkinen.pdf","text":"Niina Heikkinen.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2005-12-06T00:00:12Z
|
publishDate |
2005
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Heikkinen, Niina
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
eCRM
CRM
Customer relations management
asiakkuudenhallinta
suhdemarkkinointi
asiakastyytyväisyys
verkkopalvelut
|
subject_txtF |
Tietojärjestelmätiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_19644&index=0&size=large
|
title |
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
|
title_full |
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
|
title_fullStr |
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
|
title_full_unstemmed |
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
|
title_short |
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
|
title_sort |
ecrm n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
|
title_txtP |
eCRM:n vaikutus asiakastyytyväisyyteen webpalveluissa
|
topic |
eCRM
CRM
Customer relations management
asiakkuudenhallinta
suhdemarkkinointi
asiakastyytyväisyys
verkkopalvelut
|
topic_facet |
CRM
Customer relations management
asiakastyytyväisyys
asiakkuudenhallinta
eCRM
suhdemarkkinointi
verkkopalvelut
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19644
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200903121109
|
work_keys_str_mv |
AT heikkinenniina ecrmnvaikutusasiakastyytyväisyyteenwebpalveluissa
|