Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Verryttelytaidetta ja kulttuur...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Verryttelytaidetta ja kulttuurisivuja : taiteen perusopetuksen rehtoreiden työn ja taiteen kietoutuminen

Verryttelytaidetta ja kulttuurisivuja taiteen perusopetuksen rehtoreiden työn ja taiteen kietoutuminen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Väisänen, Leila
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2008
Subjects:
Taidekasvatus
Art Education
311
taidekasvatus
taiteen perusopetus
taide
luovuus
rehtorit
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19221
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19221

Similar Items

  • Verryttelytaidetta ja kulttuurisivuja : taiteen perusopetuksen rehtoreiden työn ja taiteen kietoutuminen
    by: Väisänen, Leila
    Published: (2008)
  • Kuvataiteen perusopetuksen taidekasvatuskäsityksiä ; Saari-projekti : ympäristöpainotteinen taidekurssi, käytännön sovellutus kuvataiteen opetussuunnitelman pohjalta
    by: Penttilä, Johanna
    Published: (2004)
  • Sukupuolisensitiivisyyden mahdollisuuksia taiteen perusopetuksen piirissä
    by: Myllyselkä, Piia
    Published: (2018)
  • Tanssinopettajuus taiteen perusopetusta antavassa tanssioppilaitoksessa
    by: Elivuo, Miia
    Published: (2021)
  • Keskustelu kehitysvammaisten taiteesta : suhteessa taiteen teorioihin
    by: Mattila, Saara
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report