Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Oikeen huomaa et me ollaan ni...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Oikeen huomaa et me ollaan niinku samaa porukkaa" : vertaisuus ikääntyvien tietotekniikan oppimisen kokonaisuudessa

"Oikeen huomaa et me ollaan niinku samaa porukkaa" vertaisuus ikääntyvien tietotekniikan oppimisen kokonaisuudessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Saajanaho, Milla
Other Authors: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2008
Subjects:
Adult Education
Aikuiskasvatus
102
ikääntyneet
tietotekniikka
oppiminen
vertaisuus
voimaantuminen
tietoyhteiskunta
grounded theory
empowerment
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18848
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18848

Similar Items

  • "Oikeen huomaa et me ollaan niinku samaa porukkaa" : vertaisuus ikääntyvien tietotekniikan oppimisen kokonaisuudessa
    by: Saajanaho, Milla, kirjoittaja
    Published: (2008)
  • Kokemusasiantuntijuus lastensuojelun sijaishuollossa
    by: Kaivola, Milla
    Published: (2022)
  • Opettajan työkipinä : opettajien kokemuksia jaksamista ylläpitävistätekijöistä
    by: Kokkonen, Leena
    Published: (2002)
  • Opettajien kokemuksia vertaismentoroinnista
    by: Ahokas, Minna
    Published: (2010)
  • "Jonku kanssa niinku jutteli ja yhessä teki" : tutkimus kuntouttavan työtoiminnan vaikutuksista 17-29 -vuotiaan kainuulaisen nuoren elämässä
    by: Tervo, Sirpa
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report