Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Opettaja on niinku ameeba"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Opettaja on niinku ameeba" : tapaustutkimus erään pirkanmaalaisen kyläkoulun yhdysluokkapedagogiikasta

"Opettaja on niinku ameeba" tapaustutkimus erään pirkanmaalaisen kyläkoulun yhdysluokkapedagogiikasta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Mustanoja, Marja
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2008
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
kyläkoulut
yhdysluokat
pedagogiikka
Pirkanmaa
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18585
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18585

Similar Items

  • "Opettaja on niinku ameeba" : tapaustutkimus erään pirkanmaalaisen kyläkoulun yhdysluokkapedagogiikasta
    by: Mustanoja, Marja
    Published: (2008)
  • Eskari kyläkoulussa : tapaustutkimus kyläkoulun esiopetuksesta ja kuusivuotiaiden lasten oppimisesta yhdysluokassa
    by: Puurunen, Kirsi
    Published: (2001)
  • Kyläkoulun yhdysluokka oppimisympäristönä lapsen näkökulmasta
    by: Honkaniemi, Sanna, et al.
    Published: (2005)
  • Eskari kyläkoulussa : Tapaustutkimus kyläkoulun esiopetuksesta ja kuusivuotiaiden lasten oppimisesta yhdysluokassa
    by: Puurunen, Kirsi
    Published: (2001)
  • CLIL kävi kylässä : pienimuotoisen vieraskielisen sisällönopetuksen opetuskokeilu kahdessa kyläkoulussa
    by: Virta, Jarno
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report