Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Hypermediapohjaisen oppimisaih...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Hypermediapohjaisen oppimisaihion opetuskielen vaikutus oppimiseen

Hypermediapohjaisen oppimisaihion opetuskielen vaikutus oppimiseen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hallenberg, Tanja
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2008
Subjects:
oppimisaihiot
opetuskielet
Soveltavan kielitieteen maisteriopinnot
Master's Degree Programme in Applied Linguistics
314
hypermedia
oppiminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18348
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18348

Similar Items

  • Hypermediapohjaisen oppimisaihion opetuskielen vaikutus oppimiseen
    by: Hallenberg, Tanja
    Published: (2008)
  • Lukutaito ja koulumenestys äidinkielessä, matematiikassa ja vieraissa kielissä peruskoulussa kolmannelta yhdeksännelle luokalle
    by: Pirinen, Matti
    Published: (1999)
  • "Mitäs sulle?" kohtelias asiakaspalvelu ikääntyvien tulkinnoissa
    by: Jaakkola, Leena
    Published: (2008)
  • Vieraskielisestä opetuksesta käyty julkinen keskustelu Suomessa : argumentointi vieraskielisen opetuksen puolesta ja sitä vastaan
    by: Virtala, Anna-Liisa
    Published: (2002)
  • Stereotypiat kulttuuri-identiteetin muodostajina : venäläisten koululaisten kulttuuri-identiteetti ja stereotypiat lähialueiden kansoista
    by: Isoherranen, Sari
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report