Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Oletko kova poika virkkaamaan...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Oletko kova poika virkkaamaan pannulappuja? - Minä en!" : vanhempien käsitykset ja odotukset miehestä esiopettajana

"Oletko kova poika virkkaamaan pannulappuja? - Minä en!" vanhempien käsitykset ja odotukset miehestä esiopettajana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Perälä, Ari
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
esiopetus
miehet
sukupuoliroolit
stereotypiat
sukupuoli
vanhemmat
odotukset
merkitys
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18186
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18186

Similar Items

  • "Oletko kova poika virkkaamaan pannulappuja? - Minä en!" : vanhempien käsitykset ja odotukset miehestä esiopettajana
    by: Perälä, Ari
    Published: (2003)
  • The representation of gender roles in film advertising
    by: Clee, Heidi
    Published: (2011)
  • Sukupuoliroolit DC Vertigon sarjakuvissa 1984-1999
    by: Wesslin, Erica
    Published: (2023)
  • Vanhemmat ja esiopetus : vanhempien odotuksia lapsen esiopetusvuoden alkaessa
    by: Lipsanen, Pirkko
    Published: (2002)
  • Soittavat miehet ja laulavat naiset : seitsemännen luokan ja lukion kaikille yhteisten musiikinkurssien oppikirjojen sisällönanalyysi sukupuoliroolien näkökulmasta
    by: Kosunen, Marketta
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report