Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Ovi avoinna päiväkotiin
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Ovi avoinna päiväkotiin : päiväkotihoidon laadullista tarkastelua vanhempien, työntekijöiden ja kaupungin luottamushenkilöiden kuvaamana

Ovi avoinna päiväkotiin päiväkotihoidon laadullista tarkastelua vanhempien, työntekijöiden ja kaupungin luottamushenkilöiden kuvaamana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Väisänen, Marja-Leena
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2000
Subjects:
lapsen kasvuympäristö
kasvatustavoitteet
päiväkoti
laatu
laadunarviointi
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18155
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Ovi avoinna päiväkotiin : päiväkotihoidon laadullista tarkastelua vanhempien, työntekijöiden ja kaupungin luottamushenkilöiden kuvaamana
    by: Väisänen, Marja-Leena
    Published: (2000)
  • Esiopetuksen laatu oppimisympäristöjä havainnoimalla
    by: Leppänen, Tytti
    Published: (2015)
  • Varhaiskasvatuksen oppimisympäristöjen ja varhaiskasvatussuunnitelmien ECERS-R laatu
    by: Nummila, Miia
    Published: (2016)
  • Perhepäivähoito laadukkaan varhaiskasvatuksen tarjoajana? : perhepäivähoidon laadunarviointi FCCERS-R-mittarilla
    by: Leppänen, Selina, et al.
    Published: (2011)
  • "Ei tarvii mitään, kun on niin kivaa jo näin" : lasten ajatuksia päivähoidosta
    by: Mänty, Teija
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report