Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Tärkeintä on lähteminen"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Tärkeintä on lähteminen" : ulkomailla työskennelleiden lastentarhanopettajien kokemuksia

"Tärkeintä on lähteminen" ulkomailla työskennelleiden lastentarhanopettajien kokemuksia

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Koponen, Susanna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2000
Subjects:
ammatillinen kehitys
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
kokemukset
ulkomaat
lastentarhanopettajat
kansainvälisyys
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18144
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18144

Similar Items

  • "Tärkeintä on lähteminen" : ulkomailla työskennelleiden lastentarhanopettajien kokemuksia
    by: Koponen, Susanna
    Published: (2000)
  • Lastentarhanopettajasta kasvatustieteiden maisteriksi : tapaustutkimus varhaiskasvatustieteen maisteriopintoihin hakeutuvista opiskelijoista
    by: Pipatti, Paavali
    Published: (2019)
  • Lastentarhanopettajien kokemuksia vaikuttamisesta ammattiroolissaan
    by: Nevanoja-Hölttä, Tuulileena
    Published: (2017)
  • “Lapsissa on tulevaisuus” : varhaiskasvatus ja lastentarhanopettajien yliopistokoulutus äitien näkökulmasta
    by: Eskeli, Ella, et al.
    Published: (2018)
  • Kohti vahvaa vanhemmuutta : lastentarhanopettajien käsityksiä vanhemmuuden tukemisesta päiväkodissa
    by: Hirvilammi, Crista
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report