Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Toistuvat lukemistilanteet las...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote

Toistuvat lukemistilanteet lasten kielellisten ilmauksien virittäjänä ja kielen kehityksen tukena

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Bruce, Nina, Seljola, Heli
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
2-3-vuotias lapsi
kirja
lukemistilanne
lukemisvalmiudet
toistuva lukeminen
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
kielen kehitys
lukeminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18140
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Toistuvat lukemistilanteet lasten kielellisten ilmauksien virittäjänä ja kielen kehityksen tukena
    by: Bruce, Nina
    Published: (1999)
  • Katseenkäyttöä ja protokeskustelua : pienten lasten keskinäinen kommunikointi ja kasvattajan rooli päiväkodin leikkihetkillä
    by: Salonen, Emilia
    Published: (2021)
  • Äänikirja kehittyvänä mediumina : katsaus äänikirjan historiaan, käyttäjäkokemuksiin ja tulevaisuudennäkymiin
    by: Piipponen, Heidi
    Published: (2014)
  • Äänikirja kehittyvänä mediumina : katsaus äänikirjan historiaan, käyttäjäkokemuksiin ja tulevaisuudennäkymiin
    by: Piipponen, Heidi
    Published: (2014)
  • Lasten liikuntaleikkikoulu 5-6-vuotiaille : vanhempien käsityksiä alle kouluikäisten liikunnasta ja heidän odotuksiaan ja kokemuksiaan liikuntaleikkikoulusta
    by: Säätelä, Terhi
    Published: (1996)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report