Bruce, N., Seljola, H., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., . . . yliopisto, J. (1999). Toistuvat lukemistilanteet lasten kielellisten ilmauksien virittäjänä ja kielen kehityksen tukena.
Chicago-viite (17. p.)Bruce, Nina, Heli Seljola, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Toistuvat Lukemistilanteet Lasten Kielellisten Ilmauksien Virittäjänä Ja Kielen Kehityksen Tukena. 1999.
MLA-viite (9. p.)Bruce, Nina, et al. Toistuvat Lukemistilanteet Lasten Kielellisten Ilmauksien Virittäjänä Ja Kielen Kehityksen Tukena. 1999.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.