Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Hiiri Hiukkasen seikkailu
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Hiiri Hiukkasen seikkailu : lasten leikkitaitojen tukeminen pedagogisen draaman keinoin päiväkotitoiminnassa

Hiiri Hiukkasen seikkailu lasten leikkitaitojen tukeminen pedagogisen draaman keinoin päiväkotitoiminnassa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Lehtinen, Elina, Walamies, Molla
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
pedagoginen draama
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
draamapedagogiikka
varhaiskasvatus
esiopetus
roolileikit
leikki
ohjaus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18129
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18129

Similar Items

  • Hiiri Hiukkasen seikkailu : lasten leikkitaitojen tukeminen pedagogisen draaman keinoin päiväkotitoiminnassa
    by: Lehtinen, Elina
    Published: (1998)
  • Lukion ilmaisutaito ja draamapedagogiikka ilmaisutaidon opettajana toimivien näkökulmasta
    by: Virtanen, Jenni
    Published: (1997)
  • "Kepistä on moneksi" : lasten omaehtoinen leikki metsäeskarissa
    by: Rahm, Mari, et al.
    Published: (2019)
  • Riston valinnat draamaprosessissa : eettisen kasvun tukeminen varhaiskasvatuksessa
    by: Walamies, Molla
    Published: (2001)
  • "Leikin tulisi olla esiopetuksen tärkein juttu!" : leikki, sen toteuttaminen, rajat ja mahdollisuudet esiopetuksessa
    by: Torniainen, Tiina
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report