Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Mielikuvat lentoyhtiön kilpail...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Mielikuvat lentoyhtiön kilpailukeinona : Case: Finnair Tallinna, Pietari ja Tukholma

Mielikuvat lentoyhtiön kilpailukeinona Case: Finnair Tallinna, Pietari ja Tukholma

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pallaste, Anne
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 1998
Aiheet:
lentoyhtiö
brandi
imago
mielikuva
kilpailustrategia
Johtaminen
Management and Leadership
20424
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18119
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18119

Samankaltaisia teoksia

  • Mielikuvat lentoyhtiön kilpailukeinona : Case: Finnair Tallinna, Pietari ja Tukholma
    Tekijä: Pallaste, Anne
    Julkaistu: (1998)
  • Strategia-analyysi markkinoille tulijan haasteista ja mahdollisuuksista : laadullinen tapaustutkimus S-Pankin kehityksestä
    Tekijä: Putkonen, Mikko
    Julkaistu: (2018)
  • Kohti menestystä hyvällä maulla : imagon rakentuminen osana taidemuusikon brändäystä
    Tekijä: Hänninen, Emilia
    Julkaistu: (2011)
  • Yhdyskuntajätehuollon alueellisten kustannusten seurantamalli
    Tekijä: Nekkula, Kimmo
    Julkaistu: (1998)
  • Työnantajakuvan merkitys työntekijöiden kokemalle houkuttelevuudelle ja organisaatioon identifioitumiselle : case X Henkilöstöpalvelut Oy
    Tekijä: Jalasaho, Laura
    Julkaistu: (2020)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus