Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Affektiva faktorer i niondekla...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Affektiva faktorer i niondeklassisters svenskinlärning i den finska grundskolan

Affektiva faktorer i niondeklassisters svenskinlärning i den finska grundskolan

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hannuksela, Eija
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Kielten laitos, Department of Languages, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:swe
Published: 1997
Subjects:
jaguppfattning
attityd
motivation
svenskinlärning
Ruotsin kieli
Soveltavan kielitieteen maisteriopinnot
Swedish
Master's Degree Programme in Applied Linguistics
306
314
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11737
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11737

Similar Items

  • Affektiva faktorer i niondeklassisters svenskinlärning i den finska grundskolan
    by: Hannuksela, Eija
    Published: (1997)
  • Lukutaito ja koulumenestys äidinkielessä, matematiikassa ja vieraissa kielissä peruskoulussa kolmannelta yhdeksännelle luokalle
    by: Pirinen, Matti
    Published: (1999)
  • Affektiva faktorer i de finska grundskolelevernas och gymnasisternas svenskinlärning
    by: Kamppinen, Merita
    Published: (2001)
  • Hypermediapohjaisen oppimisaihion opetuskielen vaikutus oppimiseen
    by: Hallenberg, Tanja
    Published: (2008)
  • Vieraskielisestä opetuksesta käyty julkinen keskustelu Suomessa : argumentointi vieraskielisen opetuksen puolesta ja sitä vastaan
    by: Virtala, Anna-Liisa
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report