Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Semmonen hauska paikka, missä...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Semmonen hauska paikka, missä voi viettää aikaa kavereitten kanssa" : Ristikivitalohanke nuorten näkökulmasta

"Semmonen hauska paikka, missä voi viettää aikaa kavereitten kanssa" Ristikivitalohanke nuorten näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Hiltunen, Hanna
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
Ristikivitalo
nuorisotalo
nuokkari
Sosiologia
Sociology
203
nuorisotilat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11709
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11709

Similar Items

  • Missä on Kaisan paikka? : opettajien ja opiskelijoiden kokemuksia integroidusta opetuksesta peruskoulun jälkeen
    by: Takkunen, Minna
    Published: (1997)
  • Missä on Kaisan paikka? : opettajien ja opiskelijoiden kokemuksia integroidusta opetuksesta peruskoulun jälkeen
    by: Takkunen, Minna
    Published: (1997)
  • Kaupungissa eletty paikka : lasten ja kaupunkiympäristön kohtaaminen
    by: Raittila, Raija
    Published: (2008)
  • "Kotihan se on ihmiselle se rakkain paikka" : kunnallinen kotipalvelu ikääntyneiden kotona asumisen tukena
    by: Väänänen, Sanna
    Published: (2000)
  • "Musiikkihan on hauska juttu" : tapaustutkimus oppilaiden kokemuksista inklusiivisessa musiikkioppilaitoksessa
    by: Komulainen, Aino-Reeta
    Published: (2020)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report