Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Koulut liikkeellä
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Koulut liikkeellä : -luokkahuoneesta projekteihin

Koulut liikkeellä -luokkahuoneesta projekteihin

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Seppälä, Pauliina
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
projekti
subjektiviteetti
Sosiologia
Sociology
203
koulu
oppiminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11594
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Koulut liikkeellä : -luokkahuoneesta projekteihin
    by: Seppälä, Pauliina
    Published: (1999)
  • Itsen rakentaminen menestyskulttuurissa
    by: Hankosalo, Timo
    Published: (2008)
  • Koulut liikkeelle yrittäjyyttä kohti : tapaustutkimus oppilasvastaavakoulutuksen vaikutuksista 6. ja 7. luokkalaisiin Koulut liikkeellä - kulttuurit kohtaavat -projektissa yrittäjyyskasvatuksen näkökulmasta
    by: Laurila, Kati
    Published: (1999)
  • Koulut liikkeelle yrittäjyyttä kohti : tapaustutkimus oppilasvastaavakoulutuksen vaikutuksista 6. ja 7. luokkalaisiin Koulut liikkeellä - kulttuurit kohtaavat -projektissa yrittäjyyskasvatuksen näkökulmasta
    by: Laurila, Kati, et al.
    Published: (1999)
  • Kuriiri-projekti elämänpoliittisena interventiona : tutkimus asuinalueen kehittämishankkeen toiminnasta ja vaikutusmahdollisuuksista
    by: Salminen, Veli-Matti
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report