Nurminen, P., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, V., Communication, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). "Halu palvella on onnistumisen edellytys!": Asiakaspalvelualan oppikirjojen vuorovaikutusta käsittelevän materiaalin tarkastelua.
Chicago Style (17th ed.) CitationNurminen, Päivi, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. "Halu Palvella on Onnistumisen Edellytys!": Asiakaspalvelualan Oppikirjojen Vuorovaikutusta Käsittelevän Materiaalin Tarkastelua. 2001.
MLA (9th ed.) CitationNurminen, Päivi, et al. "Halu Palvella on Onnistumisen Edellytys!": Asiakaspalvelualan Oppikirjojen Vuorovaikutusta Käsittelevän Materiaalin Tarkastelua. 2001.